Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mietek33 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Wziontek adresWarszawa zarejestrowany18.12.2006 @23:06:19 ostatnio na stronie18.02.2015 @13:22:26

Agencja prasowa WZK zaprasza do współpracy doświadczonych fotoreporterów z całego kraju. Zgłoszenia wraz z linkiem do portfolio proszę kierować na adres redakcja@wzkpress.pl w tytule proszę wpisać "Foto współpraca".
Pomocne będą dodatkowe informacje:
- sprzęt
- prawo jazdy / samochód
- dostępność czasowa
- znajomość programów: foto station oraz PS
- znajomość języków obcych
- C.V.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty217 komentarze2055 posty na forum79

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Indecorum    07.02.2009 @00:17:54
dzieki
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
~Gaugluming    01.02.2009 @17:58:31
dobrze ci placa za uganianie sie za slawnymi nogami?:>
_______
ze?t riddle
~eselowu    29.01.2009 @16:25:17
i co z tym zrobisz? i czemu idziesz w nicona?
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~eselowu    28.01.2009 @22:56:01
qrde idziesz w nicona a obiektywy i wszystko?
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~eselowu    28.01.2009 @12:40:17
wcale nie uwazam ze lepsze poprostu inne, zato Ty mawsz zajebista fuche i sprzet a ja nie
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~krzysztun    12.01.2009 @17:31:16
thanks for the watching
_______
------------------------------------------------------------
I am not a slave to a world that doesn´t give a shit.
~dollie    01.01.2009 @17:42:36
hee dziękuję ślicznie za obserwację..
czym sobie zasłużyłam?
_______
Kosmonauci mieszkają w lesie..
Skaczą jak piłeczki..
Hop, hop!
~stancy    03.12.2008 @18:02:31
ostatnio jak dodalam nawet nie skomentowales
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    27.11.2008 @08:33:22
chyba nie ma sprawiedliwosci !.
Dlaczego ja nie spotykam mezczyzn z mundurach ktorzy obdarowaliby mnie swoim nr ?
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    26.11.2008 @20:01:42
przepraszam ale digart mi nie dziala nie wiem o co chodzi nawet nie widze fotek
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~bardzica    26.11.2008 @09:48:05
też sie może jeszcze kiedyś wybierzemy na sesję, cio? mam w planach jeden projekt całkiem w deche:>
_______
Opinia jest jak dupa, każdy ma swoją
~bartolo    25.11.2008 @14:03:41
dzięki serdeczne.. W takim razie idę na miasto poszukać "mecenasa"...:D:D:D
~Ceziom    25.11.2008 @13:02:04
zdjęcie ściągnęłam ale okazało się ...nic. Twoja galeria zawiera wiele cudeniek naprawdę ciekawych zdjęć...ale ogólnie nie powaliła mnie na kolana tym bardziej że masz duże możliwości. Pozdrawiam
_______
Proszę o konkretne oceny co źle a co dobrze, a nie takie tam dyrdymały :-P
~stancy    23.11.2008 @20:11:40
dodaj cos
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~arwenna1    18.11.2008 @09:20:28
czyli obserwuję
~arwenna1    17.11.2008 @21:00:41
zostaję
~chlistowska    11.11.2008 @15:33:37
polecam się na przyszłosc ;>
~stancy    07.11.2008 @12:55:50
calkowicie sie zgadzam;D
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    05.11.2008 @16:20:46
ciesze sie , ze to miłe szczegolnie gdy slyszysz to na codzien.
poza tym zwykle wielcy artysci na digarcie nie odpisują takim dzieciakom, młodzikom jak ja
no niezla impreza pozdrow Rubika haha
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    05.11.2008 @16:16:45
do warszawy mam troche daleko.
co do pozowania bylby to zaszczyt
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    05.11.2008 @15:42:40
tak gram.
tzn ostatnio juz nie, ale to dluga historia.
gralam cale zycie
milo mi slyszec te slowa, to budujace..
ja zdjecia robie baaardzo intuicyjnie
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    04.11.2008 @23:24:00
wlasciwie od 2 tygodni mam aparat....
alez jestes jestes i pewnie dobrze o Tym wiesz
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~stancy    04.11.2008 @23:17:17
pewnie codziennie otrzymujesz pochwaly, jestes genialny
chcialam, zeby babcia bardziej sciagnela okulary, ale sie bala chyba wiesz jak jest nooo
milego wieczoru
_______
"...and if you understood, would you? Beat my ryhme, if u can ,yea ya talk shit, think i care?"
~hulahulagsk    01.11.2008 @18:05:41
forum- zdjecia imprezowe, i wyczerpująca odp.
_______
http://www.turistcity.wordpress.com
miasto turystow...
~hulahulagsk    01.11.2008 @16:11:24
dziękuje
_______
http://www.turistcity.wordpress.com
miasto turystow...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt