Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mietek33 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Wziontek adresWarszawa zarejestrowany18.12.2006 @23:06:19 ostatnio na stronie18.02.2015 @13:22:26

Agencja prasowa WZK zaprasza do współpracy doświadczonych fotoreporterów z całego kraju. Zgłoszenia wraz z linkiem do portfolio proszę kierować na adres redakcja@wzkpress.pl w tytule proszę wpisać "Foto współpraca".
Pomocne będą dodatkowe informacje:
- sprzęt
- prawo jazdy / samochód
- dostępność czasowa
- znajomość programów: foto station oraz PS
- znajomość języków obcych
- C.V.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty217 komentarze2054 posty na forum79

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kapsel    21.06.2008 @00:36:54
Ty już nie przesadzaj zwykłe zdjęcie i tyle


Pozdrawiam
_______
yyy...
~jacek1    18.06.2008 @05:59:17
jest mi bardzo miło :d
~piotrek0w    12.06.2008 @13:17:02
wiem że za dużo góry... niestety nie mam jeszcze programu to bym uciął...
jeśli chodzi o tych ludzi... byliśmy na wycieczce więc nie było bardzo czasu żeby stanąć na dłużej i pokombinować... i też nie bardzo miałem wpływ na przechodniów...a tak jak mówię nie mogłem poczekać na to aż zrobi się"luźniej" bo i tak zostałem z tyłu za grupą... ale na następny raz będę pamiętał... niestety filtra nie miałem była tylko uv...
wogóle teraz na wakacje idę do pracy i zbieram już na aparat... zamierzam kupic w stanach canona30d z 24-105L co o tym sądzisz??
~GoToSee    28.05.2008 @23:17:35
zawsze warto wziąć pod uwagę dobra krytykę nikt z nas nie jest doskonały ani ja ani ty . Nie mam w zwyczaju darcia japy jak mi ktoś da niską ocenę albo napisze że kaszankę robie ważne żeby coś robić i robić to dobrze .
~piotrek0w    26.05.2008 @12:45:20
mam nowego kompa i jeszce nie mam zainstalowanego csa:Dale już nie długo. może coś dzisiaj wrzucę:D:D:D
~eselowu    16.05.2008 @15:07:20
slowa tez tworza klimat a ta panna podczas sesji byla niczym wiecej jak suka miesem sluga
ostatnio edytowane: 2008-05-16 15:07:36
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~jacek1    15.05.2008 @23:59:29
Miło mi :d
~eselowu    15.05.2008 @06:53:49
bo to sa tatulaze tego nieda sie zmyc
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~KarolinaFurnal    14.05.2008 @15:48:06
ja robiłam cały reportaż z kościoła plus plener
a dołu dużo.. bo mała wysoko lata , )

dzięki serdeczne
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
~Przemo12    11.05.2008 @22:18:32
ciekawe portfolio ciekawe jak sie rozwinie
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~soleil9    06.05.2008 @17:30:34
no raziło ! :P. dobrze popróbuje bo super wygląda ta butelka z wodą jak słońce jest już wysoko. dziękuje i pozdrawiam
_______
Offspring- Defy You .
~soleil9    06.05.2008 @17:25:37
dziękuje b.za tą opinie.hmm woda cały czas tam leży więc mogę ją jeszcze pomęczyć.
a wyszło jak wyszło bo...hmm słońce Mnie raziło
_______
Offspring- Defy You .
~wobawy    05.05.2008 @19:51:14
oczywiście komentarz zawierał nutkę ironi Fakt, 2 czy 3 godziny z taką muzyką może niezłe spustoszenie w organizmie zrobić, prawie jak mamrot Fota nie powala, brakuje ostrości, dodatkowo ten wyeksponowany "naturalizm". Ot tak moje bardzo subiektywne odczucia. więcej grzechów nie pamiętam, przepraszam. Peace!

Foty studyjne są ciekawe, plastyczne i dynamiczne
_______
"The most important piece of equipement in your bag is your attitude"
Joe McNally
~Lafree    03.05.2008 @23:20:36
ta korona była od siostry modelki.
można pozyczyć od jakiejś 'małej księzniczki'
_______
Nie dziękuj tylko oceń.
~andrzej59xl    03.05.2008 @23:12:07
jeśli pozwolisz popatrzę na Twoje zmagania

pozdrawiam
~Lafree    03.05.2008 @23:11:14
w sklepie z zabawkami. ;d
_______
Nie dziękuj tylko oceń.
~bublaczek    03.05.2008 @23:06:22
to zdjecie. piekne : ]
_______
moje feszynowe: http://katarzynagola.digart.pl/
~andrzej59xl    03.05.2008 @22:52:43
jeśli pozwolisz
~Kajka17    03.05.2008 @22:29:11
prosze
~tejo    29.04.2008 @23:32:08
dzięki - południe w Jeleniej Górze - widok na ulicę Grodzką
~piotrek0w    24.04.2008 @19:51:38
jeśli nic się nie zmieni to będzie to 17maja. i jak mi wiadomo to będzie ok7-8 osób więc nie dużo grupa
~malwinna    05.04.2008 @10:15:36
takie nie było przesłanie tego zdjęcia
_______
...
~zana    03.04.2008 @23:02:02
jasne pytaj ... ale na privie jesli mozna :o) pozdrawiam
zana
~sylwiia    31.03.2008 @21:00:54
hej Mietek33 ;] dzieki ;p
~werse    29.03.2008 @23:50:59
na fotografiach autora
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt